De astăzi, de la ora 11.00, se poate circula, din nou, pe Podul Grant din zona de nord-vest a Capitalei.
Vorbim despre sensul Crângasi-Turda.
Se întâmplă după aproape o jumatate de an de restrictii ca urmare a lucrărilor de consolidare.
Tot de astăzi, este reluată și circulația tramvaielor liniei 41, pe ambele fire, fără macaz.
Lucrările la Podul Grant au început în luna octombrie 2023 și erau absolut necesare având în vedere că podul prezenta un risc real de prăbușire.
Lucrările au costat 50 de milioane de lei.
Potrivit estimărilor, Podul Grant era tranzitat în fiecare zi de 10.000 de mașini.
Începând cu ora 11, a fost redeschis traficul rutier pe Podul Grand, pe sensul dinspre Crângași spre Turda.
„Suntem pe Podul Grant, am promis că, pe 31 martie, dăm drumul la circulația pe acest sens, ne-am ținut de cuvânt.
Mulțumesc Administrației Străzilor și constructorului.
În plus, dăm drumul și pe bretelele de acces.
Deci, din punctul de vedere al traficului – și am dat drumul, deja, pe cele două linii de tramvai, din punctul de vedere al traficului, nu mai există restricții.
O lucrare care costă, cu totul 50 de milioane de lei.
Mai avem de făcut dedesubt, pe structura de rezistență, lucrări care nu afectează deloc traficul.
Lucrările se vor termina în august, anul aceste, cu un an mai devreme decât era prevazut în contract”, a declarat primarul general Nicușor Dan, la inaugurarea jumătății de pod.
Dacă cetățenii din vestul Bucureștiului au scăpat, în sfârșit de imensele probleme de trafic create de închiderea traficului pe Podul Grant, pe sensul dinspre Crângași spre Turda, ei nu pot răsufla ușurați, iar probleme mari se întrevăd și pentru alte zone ale orașului.
Pentru că, anul acesta, ar urma să intre în reparații pasajele de la Obor și Lujerului și Podul de la Băneasa, conform edilului șef al Capitalei.
Foto: Mircea Apostolescu
„Pasajele de la Lujerului și Obor, ăăă…, sunt probleme și, de asemenea, pentru pod de pe București – Ploiești.
Administrația Străzilor a făcut, deja, documentația de intervenție (DALI). Urmează ca, probabil, la sfârșitul lunii viitoare, să supunem votului Consiliului General indicatorii tehnico-economici, pentru aceste lucrări, care sunt de ordinul 200 de milioane, pentru fiecare din cele două pasaje și 50 de milioane pentru pod. Și suntem gata să începem, în cursul acestui an, lucrările la, probabil, la toate aceste lucrări”, a mai declarat Nicușor Dan.
Vestea bună este că, după elaborarea DALI-ului și aprobarea indicatorilor tehnico-economici, în Consiliul General, urmează procedura de licitație pentru proiectarea și execuția lucrărilor.
Deci, lucrările propriu-zise și interdicțiile de trafic, este puțin probabil să demareze anul acesta.
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Cookie-urile strict necesare
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.