Prima pagină » Actualitate » Wizz Air-Spaţiul aerian european a fost afectat de probleme de gestionare a sloturilor aeroportuare, cauzate de fenomene meteorologice
Wizz Air-Spaţiul aerian european a fost afectat de probleme de gestionare a sloturilor aeroportuare, cauzate de fenomene meteorologice
Spaţiul aerian european a fost grav afectat, în ultimele zile, de problemele de gestionare a sloturilor aeroportuare, cauzate de fenomene meteorologice multiple şi simultane care au avut loc în toată Europa, fapt ce a avut impact atât asupra operaţiunilor Wizz Air, cât şi ale altor companii aeriene, afirmă transportatorul, într-un comunicat.
Astfel, numai în data de 26 iunie, spaţiul aerian european a înregistrat aproximativ 450.000 de minute de întârziere, dintre care 360.000 din cauza condiţiilor meteorologice, cu întârzieri semnificative de peste 3 ore.
Reţeaua Wizz Air a suferit în ultimele patru săptămâni peste 30.000 de minute suplimentare de întârziere în ceea ce priveşte alocarea sloturilor aeroportuare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ca urmare a acestei situaţii extraordinare.
„Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate unora dintre pasagerii noştri, dar, din păcate, această problemă se află în afara controlului nostru. Wizz Air a fost pregătită să asigure pasagerilor săi operaţiuni de vară fără probleme; cu toate acestea, sistemul de control al traficului aerian pare să se confrunte cu probleme semnificative în această vară. La nivel de industrie, suntem obligaţi să înaintăm aceste probleme autorităţilor relevante de gestionare a traficului aerian, inclusiv Eurocontrol, pentru a ne asigura că sunt puse în aplicare măsuri de atenuare adecvate, pentru a minimiza perturbările”, se spune în comunicat.
Wizz Air atrage atenţia pasagerilor că această problemă afectează mai multe companii aeriene şi, prin urmare, capacităţile hoteliere din întreaga Europă pot fi limitate.
„Wizz Air face tot posibilul pentru a găzdui cât mai mulţi pasageri, dar, în cazul în care partenerii noştri externi nu pot sprijini toate cererile din cauza lipsei de camere disponibile, pasagerilor li se poate cere să îşi rezerve singuri cazarea. Pasagerii pot fi siguri că vor putea solicita rambursarea cheltuielilor suportate, într-o sumă rezonabilă, prin intermediul site-ului oficial al Wizz Air”, subliniază operatorul aerian.
Acesta dă asigurări că întotdeauna îşi va informa pasagerii care au rezervat direct biletele la Wizz Air cu privire la orice modificări de program prin SMS şi e-mail.
Wizz Air recomandă pasagerilor să facă rezervări direct pe site-ul sau în aplicaţia sa pentru a se asigura de actualizări în timp util ale orarului de zbor şi de asistenţă directă pentru clienţi.
Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Cookie-urile strict necesare
Cookie-urile strict necesar trebuie să fie activate tot timpul, astfel îți putem salva preferințele pentru setările cookie-urilor.
Dacă dezactivezi aceste cookie-uri, nu vom putea să-ți salvăm preferințele. Aceasta înseamnă că de fiecare dată când vizitezi acest site va trebui să activezi sau să dezactivezi cookie-urile din nou.