CFR a introdus limitări de viteză de 50km/h pe tronsoanele București-Ploiești și București-Fetești
Articol de DSRNetworkAdmin, 25 ianuarie 2014, 14:24
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a introdus limitări de viteză de 50km/h pe tronsoanele București-Ploiești și București-Fetești din cauza ninsorii viscolite, a anunțat compania. De asemenea, CFR precizează că pe secțiile de circulație București Băneasa — Lehliu — Fetești, Făurei — Urziceni și Ploiești Sud — Urziceni — Ciulnița — Călărași trenurile sunt tractate cu locomotive Diesel, din cauza vântului foarte puternic. Circulația feroviară la nivel național se desfășoară în condiții de iarnă, iar în jumătatea de sud a țării trenurile circulă în condiții de viscol și ninsoare abundentă, scrie Agerpres. De asemenea, CFR informează că în funcție de evoluția fenomenelor meteorologice se va reduce numărul garniturilor pe anumite tronsoane feroviare din jumătatea de sud a țării, fiind menținut în grafic un număr de trenuri necesar adaptat la condițiile meteo nevaforabile și la solicitările publicului călător. Potrivit CFR, pasagerii care au achiziționat bilete la trenurile anulate vor fi redirecționați către trenurile aflate în circulație conform graficului. Solicitările de restituire a contravalorii biletelor pentru perioada 24 — 27 ianuarie se vor derula astfel: — se va restitui întreaga contravaloare a biletelor la solicitarea pasagerilor (pentru parcursul neefecutat) la trenurile care înregistrează întârzieri; — în situația în care apar modificări în circulația trenurilor la care pasagerii au bilete valabile, se pot efectua călătorii la alte trenuri sau pe alte rute fără plata diferențelor tarifare. De asemenea, în situația anulării unui tren, pasagerii vor fi redirecționați către alte trenuri care au aceleași destinații. În trenuri se pot cumpăra bilete la tariful de la casele de bilete, în situația în care pasagerii nu au timp să-și cumpere din cauza modificărilor de circulație. Potrivit CFR, companiile feroviare țin legătura operativ și centralizat astfel încât personalul de serviciu din trenurile aflate în parcurs si cel din gări să colaboreze în luarea celor mai potrivite măsuri pentru prevenirea situațiilor neplăcute pentru călători.