Hai ca te sun eu
Articol de razvanursuleanu, 31 octombrie 2016, 08:30
Intotdeauna este de dorit sa fim foarte atenti la semnalele pe care ni le ofera un interlocutor. Oamenii cu care discutam pot obosi la un moment dat, se pot plictisi pur si simplu sau pot considera inaintea noastra ca subiectul dezbatut este epuizat.
Intr-o convorbire telefonica, de exemplu, exista un anumit moment, teoretic, in care una dintre persoane ar cam dori sa puna punct discutiei. Ce se face insa daca cealalta persoana este incapabila sa isi dea seama de acest lucru? Una dintre conventiile acceptate unanim in limba romana este folosirea cuvantului „hai” – „Bine, hai”, „Hai ca mai vorbim”, „Hai ca te sun eu”, „Hai ca inchid acum, ok”, „Hai ca nu mai am baterie”, „Hai ca ma tampesc daca mai scoti un cuvant”.
Daca observati ca ati ajuns in acel moment magnific in care interlocutorul nu mai ingaima decat „hai” la fiecare 10 minute, atunci chiar ca ar fi magnific sa inchideti odata telefonul ala.