„Formularul de Feedback” are succes
Articol de , 4 ianuarie 2017, 22:02
Românii au primit cu interes inițiativa Ministerului Sănătății de a-i chestiona cu privire la serviciile medicale de care beneficiază.
Peste 2.800 de pacienți au completat chestionarul de feedback, în primele cinci zile de când acesta a fost fost lansat.
Este vorba despre un sistem care funcționează cu ajutorul telefonului mobil sau al internetului.
Mai exact, pacienții care se externează din spitale au ocazia să-și spună părerea despre serviciile medicale de care au beneficiat.
Ei pot face acest lucru fie prin completarea unui formular online, fie răspunzând la câteva întrebări transmise de Ministerul Sănătății cu ajutorul SMS-urilor.
Răspunsurile sunt gratuite.
Până acum, mecanismul se baza pe formulare tipărite care erau completate de bolnavi în timpul internării, iar apoi introduse într-un sistem centralizat de către angajații spitalului.
Această metodă „distorsiona” rezultatele și „nu oferea o situație reală a experienței bolnavului în spital”, spun reprezentanții Ministerului Sănătății.
Prin noul sistem vor fi contactați anual aproximativ jumătate dintre pacienții care se externează din spitale, transmite Agerpres.