Vacanța de Rusalii s-a încheiat în înghesuială și mulți nervi pentru 30 de persoane!
Articol de Stefania Grigore, 5 iunie 2017, 15:36
CFR Călători este așteptată să dea explicații după ce pasagerii în cauză au cumpărat bilete într-un vagon de tren care nu există.
Pentru garnitura care a plecat din Brașov, ieri după-amiază, au fost vândute 30 de bilete cu rezervare de loc la vagonul 3 al garniturii, deși în circulație au fost doar două vagoane.
Ajunși în Gara de Nord, călătorii nevoiți să stea în picioare au depus reclamații și cer înapoi banii plătiti.
În acest moment CFR Călători deruleză un dosar de cercetare cu privire la această situație. Cei care se vor face vinovați sigur vor fi sancționați.
Se analizează și posibilitatea restituirii contravalorii biletelor, a declarat Alina Predescu, purtătorul de cuvânt al CFR.
Pentru asta călătorii afectați trebuie să facă o solicitare la biroul Relații cu Publicul din Gara de Nord.