Time Trap
Articol de razvanursuleanu, 20 decembrie 2017, 15:02
Din multe puncte de vedere, dacă vă creați pe Facebook un cont nou pentru “Time Trap” sau unul pentru “Invasion” aș spune că e cam același lucru. Cele două jocuri nu sunt chiar clone, dar sistemele de progresie, de achievements și de upgrades sunt aproape identice.
Pentru rubrica de astăzi o să optez totuși pentru “Time Trap”, un joc ce mi se pare un pic mai complex și mai interesant decât fratele lui aproape geamăn.
Una dintre ideile care mi-au atras atenția este cea a armelor combinate. Dacă, spre exemplu, ați început jocul și v-ați cumpărat o bâtă sănătoasă care are 4 atac și 4 apărare și reușiți să strângeți bani pentru a cumpăra și un cuțit care are tot 4 atac și 4 apărare, eroul va avea în acel moment 8 atac și 8 apărare, indiferent de arma pe care o ține la vedere. În mod evident, pentru a avea un erou competitiv, vom încerca să adunăm prin toate mijloacele cât mai multe dintre armele pe care jocul ni le pune la dispoziție.
Ideea de a călători în timp între ere sau universuri diferite mi s-a părut de asemenea foarte interesantă. Putem alege să rezolvăm un quest în evul mediu, după care să călătorim într-o lume post-apocaliptică unde, în mod evident, va trebui să mai rărim din zombii care infestează planeta. Sistemul PvP este de asemenea unul foarte ofertant pentru gamer, existând posibilitatea ca la fiecare 3 minute să te poți duela cu un alt jucător uman de nivel apropiat. Va trebui totuși să ținem cont de faptul că există o limită de 30 de dueluri pe parcursul unei zile.
Una dintre problemele pe care le-am remarcat în “Time Trap” este aceea a confruntării cu boșii de nivel. Niciunul dintre aceștia nu poate fi învins în varianta solo, astfel că suportul prietenilor de pe Facebook este extrem de important. Cu ajutorul lor, boșii vor fi doborâți rapid, doar că nu îmi dau deocamdată seama cum anume o să reușiți să vă convingeți prietenii voștri de pe Facebook să se apuce să joace și ei “Time Trap”…