Jocuri care s-ar putea să-ți placă (partea a II-a)
Articol de razvanursuleanu, 11 ianuarie 2018, 09:30 / actualizat: 15 ianuarie 2018, 23:41
Deși nu mai am entuziasmul din rubrica precedentă, am să încerc totuși să mai dau o șansă secțiunii de pe Facebook intitulată “Jocuri care s-ar putea să-ți placă”. Am încredere în echipa acestui site de socializare, în abilitatea ei de a-mi studia profilul de gamer și de alcătui o listă cu jocuri care chiar s-ar putea să-mi placă.
Ia să vedem. Astăzi, pe prima poziție din această listă se află “Starve Craft”. Starve Craft? Hai nu, serios. Starve Craft?? În fine, trec cu vederea peste acest titlu absolut halucinant și dau click pe “Play game”. Și, ce să vezi, nu pot să play deloc game, pentru că îmi spune că trebuie să îmi schimb browser-ul dacă vreau să joc. E ca și cum aș merge într-un magazin să cumpăr ceva și vânzătorul mi-ar spune “Sigur, puteți să vizitați magazinul nostru, doar că aveți o pălărie verde, așa că va trebui să veniți cu una galbenă sau mov dacă doriți să intrați”.
Ei bine, nu vreau nici să-mi schimb nici pălăria și nici browser-ul așa că mă duc direct la al doilea joc din lista de recomandări, un joc care poartă titlul “Operation X”. Pe ăsta îl recomandă inclusiv numele, așa că dau click, temător, sperând că nu o să am probleme de log-in. Nu am probleme. Jocul funcționează perfect. Mai mult decât atât, prezentarea mă informează că sunt un agent internațional, care prinde spioni și îi predă organelor competente. Asta e bine, doar că descopăr imediat că în acest joc de fapt nu se întâmplă absolut nimic. La propriu. Primești de exemplu o misiune de a captura un spion, și ți se spune că în 10 minute misiunea va fi rezolvată. Ca să nu te uiți la monitor ca pisica în stivă chiar 10 minute, jocul îți propune să scurtezi misiunea cu 50%, doar că pentru această favoare ești nevoit să vezi un mic filmuleț cu prezentare de produse cosmetice.
Îmi pare rău, dar renunț definitiv la acest experiment. Mă duc din nou să mă uit la televizor, cu speranța că măcar pentru voi Facebook va fi mai inspirat atunci când vă va personaliza lista cu jocuri care “s-ar putea să vă placă”…