The Hollow Woods
Articol de razvanursuleanu, 18 aprilie 2018, 08:30
Există deja mii de jocuri în care principalul obiectiv este acela de a forma grupuri de trei sau mai multe obiecte identice pe o linie sau pe o coloană. Firește, Candy Crush este cel mai cunoscut dintre acestea. Producătorii de jocuri similare, dacă doresc să capteze atenția gamerilor, vor trebui de fiecare dată să vină cu idei inovatoare.
The Hollow Woods se poate înscrie pe această listă, dacă suntem un pic îngăduitori. Avem la dispoziție un erou care, precum marea majoritate a eroilor din jocurile pe calculator, se deplasează pe un teren ostil. Pe parcursul drumului pe care îl străbate, el se va întâlni cu tot felul de mobs sau de obstacole, dar pentru a trece de aceștia nu va folosi armamentul clasic, ci sistemul Candy Crush.
Spre exemplu, eroul nostru va descoperi că drumul îi este blocat de o ladă. Pentru a o îndepărta, vom fi nevoiți să potrivim pe tabla de joc trei sau mai multe figurine care au inscripționate o cheie. Dacă se întâlnește cu mobs, atunci cheile devin inutile, iar misiunea devine aceea de a potrivi în serie figurine cu sabie sau cu diverse elemente de magie. Există, de asemenea, figurine care, chiar dacă nu dau damage direct, aduc diverse bonificații ce ne vor folosi în luptele următoare.
Avansarea în nivel nu se face în funcție de experiență, așa cum suntem obișnuiți din alte jocuri, ci în funcție de numărul de metri parcurși de erou înainte de a fi învins în luptă. Din punctul meu de vedere acest sistem este un pic cam straniu dar, așa cum vă spuneam, producătorii de jocuri vin cu tot felul de idei trăsnite pentru a-și face și ei loc într-o piață de jocuri foarte pretențioasă.
Aș înscrie “The Hollow Woods” în categoria jocurilor “de-o zi”. Altfel spus, ne jucăm o zi, ne distrăm cu acest joc, după care trecem la altceva.