O nouă imagine Oscar Downstream
Articol de , 13 iunie 2018, 11:47
În cadrul evenimentului organizat la depozitul de la Fundulea, unul dintre cele 6 depozite proprii de carburanți, OSCAR a prezentat în premieră, într-un format inedit, noua imagine a companiei. Noul OSCAR face un nou pas și vorbește deschis despre profesionalism, calitate, respect, grijă și smart driving în susținerea dezvoltării unei comunități în care lucrurile sunt făcute sustenabil, urmărind constant calitatea și valoarea adăugată. Noua imagine OSCAR este un pas natural pentru o companie care se extinde și evoluează.
Grija pentru partenerii OSCAR se evidențiază în:
Dezvoltarea portofoliului de card-uri și introducerea a 3 tipuri de card, Energy – card cu funcție de creditare, Easy – card preplătit și Joy – cardul voucher ce funcționează ca instrument de marketing și fidelizare;
Extinderea portofoliului de produse cu 4 noi tipuri de carburanți aditivați din gamele ACTIS și FORTIS, produse superioare ce cresc aria de adresabilitate către noi categorii de clienți.
Crearea unui brand de franciză și extinderea acoperirii naționale cu noile stații RO concept OSCAR gândite sa vină în completarea rețelei DIESELpoint Access, cu servicii și produse suplimentare integrând în rețeaua actuală un nou concept de benzinării ce folosește lanțul logistic integrat al OSCAR.
Extinderea gamei de servicii pentru a răspunde cât mai bine nevoilor pieței printr-o versiune premium de stație de incintă, accesibilă cu cardul OSCAR, integrând astfel într-o platformă comună cele mai importante beneficii ale rețelei de stații OSCAR DIESELpoint Access și a stațiilor de incintă OSCAR DIESELpoint.
Lanțul logistic integrat permite respectarea promisiunii de calitate prin controlul complet pe fluxul de aprovizionare și livrare.
Invesțiile de peste 30 milioane de euro făcute până cum și cele viitoare au ca obiectiv principal modernizarea și creșterea capacității de depozitare, construirea de noi facilități dedicate stocării de carburant, creșterea parcului de autocisterne și modernizarea acestuia, optimizarea lanțului de distribuție, toate având ca obiectiv păstrarea calității și a valorilor OSCAR în tot ceea ce compania întreprinde.