Anca Lupeș: ”Industria muzicală românească se apropie din ce în mai mult de calitatea de afară”
Articol de , 4 martie 2019, 17:13
Anca Lupeș a dat ”Bună dimineața, București!” alături de Răzvan Petre în cel mai potrivit mod pentru un început de săptămână: oferind detalii despre evenimentul Mastering the Music Business 2019. Mai ales că prima ediție a fost anunțată la București Fm.
Evenimentul a ajuns la ediția a IV-a și invită artiștii independenți, profesioniștii din industrie, dar și iubitorii de muzică să descopere peste 30 trupe new entry și să participe la workshop-uri, conferințe, sesiuni de audiții și concerte live, în perioada 20 – 22 martie 2019.
„Din concertele văzute în România, ca și pachet total Roger Waters mi-a plăcut cel mai mult. Am văzut ambele conceret Michael Jackson, dar Roger m-a impresionat mai mult poate și pentru că sunt conectată mai mult cu muzica Pink Floyd”, spune Anca legat concertul care a impresionat-o cel mai mult de-a lungul anilor în România.
Anca Lupeș este de părere că: „Lucrurile se schimbă cu o viteza uimitoare și, dacă nu esti conectat, riști să rămâi în urmă. Față de prima ediție lucrurile au evoluat. Am ajus la 3 zile și aproape 100 de speakeri, din care vreo 30 internaționali, personalități notabile din industria muzicală. Conferința s-a îmbogățit cu un festival de Showcase.”
Dacă vrei să afli cine cântă la Showcase, de ce este indicat să participi la eveniment, cine este invitat la conferință, care sunt noutățile din acest an, vezi VIDEO
„Noi avem o industrie tânără. Nu aș vrea să se înțeleagă că profesioniștii din România nu sunt de calitate. Însă, este o industrie tânără, așa că invităm oameni din industrii vechi și cu tradiție care au o altă perspectivă asupra lucrurilor, să ne lumineze și pe noi ca să depășim această distanță dintre noi și ei. Sunt oameni importanți și interesanți”, explică organizatoarea. Anca Lupeș speră că panelul pe care l-a organizat o să fie interesant și va da un imbold celor de aici spre asociere.
”Cred că industria muzicală românească se apropie din ce în mai mult de calitatea de afară, însă oamenii care fac muzică în România trebuie să se concentreze mai mult pe sound-urile moderne”, spune Anca.