Senzații tari cu Gino Manzotti de la Dj Project și un avion de acrobații
Articol de , 27 august 2019, 09:40
Gino Manzotti de la DJ Project are multe hobby-uri printre care se numără și acrobațiile cu avioane. Gino a povestit că a avut parte de una dintre cele mai incredibile experiențe de până acum: „A fost fantastic! Avionul de acrobații te urcă, te coboară brusc, oprește motoarele, cade în gol. Practic, vezi cum se apropie pământul de tine. Adrenalină. Am făcut asta aici în România, lângă Cluj, mi-a plăcut tare mult.”
Pentru Gino a fost o experiență atât de frumoasă încât următoarea dorință de pe listă este să sară cu parașuta.
Gino și Maxx (DJ Project) pregătesc noutăți muzicale: la începutul toamnei vor lansa o piesă nouă cu videoclip, care va include și o surpriză legată de un nou membru. Dj Project promite un hit care se va auzi la toate radio-urile din țară.
Duetul românesc sărbătorește 18 ani de activitate muzicală. În tot acest timp, proiectul s-a bucurat de peste 2.500 de concerte și 6 piese pe locul 1, peste 300 de milioane de vizualizări pe YouTube.
Despre DJ Project
Dj Project este un duet românesc format din Gino Manzotti (Handke Giuseppe) și DJ Maxx (Ovidiu Florea), ambii având rol de producători și DJ. Grupul s-a format în 2000 în orașul Timișoara, iar primul lor album, „Experience”, a fost lansat în 2001. În cei 18 ani de activitate cei de la DJ Project au produs 9 albume de studio și nu au încetat să își surprindă fanii pe parcurs. Având în spate sute de ore în studio, 21 de piese lansate dintre care 6 pe locul 1, 8 colaborări cu 4 artiști diferiți, concerte în 8 țări și milioane de kilometrii traversați pentru concerte, trupa a devenit un simbol pentru muzica dance din România.
DJ Project s-a impus și în afara granițelor țării, iar piesa „Lumea ta” a fost relansată în limba engleză de către Ministry of Sound, în urmă menținerii melodiei pe prima poziție timp de 40 de săptămâni consecutive.
Melodia „4 camere” feat. Ami a fost în scurt timp difuzată la toate radiourile din țară și îndrăgită de fani, ajungând la peste 15 milioane de vizualizări pe Youtube. Piesa a ajuns în top 10 la radio și TV încă din primele zile după lansare.