Edy Chereji: „La Untold, primele 15.000 de abonamente pentru 2020 s-au vândut în 36 de secunde. La fel a fost și la Constanța”

Edy Chereji, Head of Marketing & Communication Neversea și Untold, a venit în emisiunea De 10 X România, ediția specială, iar Răzvan Petre, de la București FM, și Sergiu Galiș, de la Radio Timișoara, au fost gazde.

Curajul unor tineri cu viziune de a pune România pe harta festivalurilor de muzică electronică din Europa s-a concretizat, deși scepticismul cu care a fost privită această idee ar fi putut, cu siguranță, să împiedice realizarea acestui vis devenit realitate.

„Festivalul Untold a fost un succes de la prima ediție pentru că a depășit toate așteptările. Să nu uităm că Neversea este al doilea festival ca mărime din România după Untold”, a spus Edy Chereji.

De la alegerea numelui festivalurilor, până la elementele grafice, selecția partenerilor, a artiștilor și infrastructura destinată unor evenimente de o asemenea amploare, totul stă, în prezent, în mâinile a 7.000 de oameni.

„Povestea Untold a început în 2014 atunci când am început să punem cap la cap ideile unui astfel de festival în România. Bogdan Buta este cel care a avut ideea și viziunea unui festival de amploare, așa cum existau doar în străinătate, primul festival major care să strângă peste 50.000 de oameni pe zi. Atunci când am început discuțiile cu potențiali parteneri și colaboratori exista un oarecare scepticism în privința noastră și a capacității noastre de a face un astfel de eveniment, din două motive. Pe de o parte eram foarte tineri, media de vârstă era undeva la 28-33 de ani și multă lume avea un semn de întrebare: <Bun, dar voi o să puteți face așa ceva, la această dimensiune?> Apoi un alt semn de întrebare era legat de neînțelegerea dimensiunii festivalului, pentru că noi vorbeam aspirațional și era destul de greu să le explicăm amploarea și dimensiunea la care trebuiau să se aștepte”.

În 2015, la Untold au fost în jur de 250.000 de participanți pe zi, iar în 2019 cifra lor a ajuns la 364.000. Cu toate că vârsta publicul care participă la aceste evenimente se încadrează între 20 și 45 de ani, nu există un barometru, fiind un eveniment pentru toate vârstele.

Edy Chereji, Head of Marketing & Communication Neversea și Untold, a spus în emisiunea De 10X România că „Untold este un festival care se adresează tuturor oamenilor și din acest motiv suntem bucuroși să vedem pe plaja de vârstă copii de la 14-15 ani până la persoane de 50-70 de ani și aici nu este o exagerare. Campania pe care am făcut-o cu Morgan Freeman, în urmă cu doi ani de zile, care a pornit de la experiența unei doamne, doamna Carmen Stănescu din Cluj-Napoca care a lăsat un mesaj pe pagina noastră de facebook. Ne spunea că dânsa care deși are peste 50 de ani, are un băiat pasionat de muzică care era dj la una din scenele de festival. Dânsa vine în fiecare an și, mai mult, îl aduce și pe tatăl ei care are aproape 80 de ani. De acolo am făcut o campanie cu Morgan Freeman care i-a transmis doamnei Stănescu un mesaj. A fost o campanie care a ieșit din tipare”.

Capitolul al 6-lea al poveștii Untold va avea loc în perioada 30 iulie – 2 august 2020, în Cluj-Napoca, iar ce-a de-a patra ediție a NEVERSEA va avea loc în perioada 2 – 5 iulie 2020. Linep-ul celor două evenimente a fost anunțat parțial, fiind puse în vânzare primele abonamente.

„Primele 15.000 de abonamente s-au vândut în 36 de secunde. In a doua tură de vânzare am vândut 17.000 de abonamente în 4 minute și jumătate. Am mai mai scos 10.000 de abonamente pentru 24 de ore care s-au dat în aproximativ 6 ore și acum am ajuns la 45.000 de abonamente deja vândute. Ne apropiem de sold-out. La fel a fost și la Constanta. Și acolo am vândut aproape 15.000 de abonamente”, a declarat Edy Chereji.

Ediția specială a emisiunii de vineri, De 10 X România, a fost realizată de studiourile București FM și Radio Timișoara și a fost transmisă în rețeaua Radio România Regional.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.