VIDEO – Alex Dona, specialist Marketing și Comunicare: ”Oricine e o voce”
Articol de , 23 ianuarie 2020, 11:55
Cum aleg să comunice business-urile în prezent, care sunt secretele unui branding de succes au aflat matinalii Alex și Marius de la Alex Dona, specialist în Comunicare și Marketing.
”Îmi place foarte mult drumul iar când plec undeva merg cu mașina. Știi cum e: it is not about the destination is about the journey. În ultiumii ani, mă tot chemau la conferințe prin țară să le povestesc despre cum să comunice în secolul nostru. Anul trecut am făcut cel mai mare turneu de marketing din România: 23 de orașe și 25 de evenimente în 3 luni. Mă așteptam să fie un nivel scăzut în provincie, dar am descoprit niște business-uri de care noi, în București, nu știm. Și sunt afaceri de milioane de euro. Am întâlnit comunități extraordinar de purernice. Și ăsta e viitorul României. Nu îi scoate nimeni în față”, spune Alex Dona.
Dacă vrei să afli părerea lui Alex Dona despre rolul comunicării, ce proiect va lansa în curand, câte sticle de vin are acasă, cum este piața de vin la noi, vezi VIDEO!
”E foarte important cum te poziționezi. Suntem o țară Facebook, 11 milioane de români au conturi pe Facebook față de vreo 3 milioane pe Instagram”, punctează specialistul în Marketing și Comunicare.
În curând Alex are planuri care leagă vinurile de comunicare: ”Lansăm niște proiecte, pentru că am devenit băutor de vin: unul pe educație și un label propriu în relație cu mai multe crame. Vinul de țară se va bea întotdeauna. Și mereu va exista un vin la care sticla de vin e mai ieftină decât sticla goală. Sunt foarte puține vinuri care rezistă în timp. Consumul României este destul de mare. Sunt companii mari care merg și pe piața de export. Dincolo de a consuma vinul făcut de bunicu, vinurile se cumpără. Cramele de la noi nu știu să comunice. Oricine e o voce, mai ales ca azi ai mijloace de comunicare <la greu>.”