Mii de pacienţi au accesat platforma pacient.assmb.ro in ultimele trei luni
Articol de Marga Tudor, 3 iulie 2020, 21:39
Peste 6.000 de pacienţi au accesat platforma de consultaţii online pacient.assmb.ro în cele trei luni şi jumătate de la lansare, informează Administraţia Spitalelor şi Serviciilor Medicale Bucureşti (ASSMB).
Platforma, un proiect implementat de Primăria Capitalei, prin Administraţia Spitalelor şi Serviciilor Medicale Bucureşti, a fost lansată pe 17 martie 2020, in a doua zi după declararea stării de urgenţă în România, ca urmare a pandemiei de COVID-19.
Platforma pacient.assmb.ro este un serviciu online gratuit de evaluare medicală la distanţă, unde peste 500 de medici, din peste 50 de specializări, angajaţi în cele 19 spitale ale Primăriei Capitalei, au fost în toată această perioadă la dispoziţia pacienţilor din Bucureşti.
Potrivit ASSMB, aproape 2.000 de apeluri au fost înregistrate la serviciul CALL CENTER pentru seniori, complementar platformei pacient.assmb.ro.
Primăria Capitalei, prin ASSMB, a lansat in aprilie, serviciul de asistenţă medicală telefonică CALL CENTER – 0374.887.887, dedicat persoanelor de vârsta a treia care nu au acces la tehnologie sau nu sunt familiarizate cu mediul online.
Deservit de medici ai cabinetelor medicale universitare ale ASSMB, serviciul Call Center oferă informaţii şi îndrumări celor care au nevoie de ajutor şi facilitează folosirea platformei de evaluare medicală la distanţă.