VIDEO: Cristian China Birta: ”Ce ne facem, dom`le, cu influencerii ăștia?”

A fost nevoie să scrie o carte pentru a-l invita în emisiune, pentru prima dată, pe fostul meu coleg de facultate Cristian China Birta!

Cristian China-Birta (Chinezu) este unul dintre cei mai cunoscuți oameni din digitalul românesc, cu o experiență de peste 15 ani în marketing, social media, blogging, dar mai ales consultanță cu privire la campaniile cu influenceri.

Cartea sa, „Ce ne facem, dom`ne, cu influencerii ăștia?„, conține întregul traseu pe care să îl faci atunci când decizi să faci o campanie cu influenceri. Începând cu întrebarea fundamentală dacă merită sau nu să faci acea campanie, trecând prin cum alegi influencerii, ce le ceri, cum îi plătești și cum analizezi rezultatele campaniei.
Am pus în cartea asta toată experiența mea de peste 15 ani în zona de influencer marketing”, spune Cristian China-Birta. ”Vreau să-i ajut pe toți cei care vor sa activeze resursa numită influencer și să evite țepele, din păcate numeroase, din piața asta”.

Influencerul este o resursă, în sistemul de business. Brandul care primește beneficii de pe urma unui influencer trebuie să intre în sistemul de referință ”business” care presupune: resursă-contract-brief-bani!

Nu fac campanii la produse în care nu cred și/sau pe care nu le consum!

Chinezu nu face campanii la orice, pentru orice, oricând. Asta nu înseamnă că refuză branduri noi sau că, din păcate, imaginea nu i-a fost afectată de greșeli ale brandului.

Sunt foarte bune codurile de etică, dar reglementările trebuie să fie mult mai exacte, transpuse într-o lege!  Trebuie să fie menționate clar derapajele și sancțiunile care trebuie aplicate, spune Cristian China-Birta.

Cartea sa poate poate fi comandată pe www.carturesti.ro și, dacă faceți asta până pe 15 martie 2021, aveți parte de autograful autorului ?.

Emisiunea Întâlniri Capitale este realizată de Flavia Voinea și poate fi ascultată miercuri, 10 martie, după știrile de la ora 22:00.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.