O companie de pariuri aduce în fața suporterilor români 3 nume sonore ale fotbalului internațional: Adrian Mutu, Alexandr Hleb și Ivan Rakitic!

arhiva

„Indiferent de ce echipă voi alege, din țară sau din străinătate, vreau sa fac performanță”, a declarat Adian Mutu în cadrul unei conferințe de presă organizate de Compania de pariuri Favbet, care l-a ales ca brand ambasador oficial pentru România.

În cadrul evenimentului, compania de pariuri și-a anunțat rebrandingul, dar și planurile pentru următorii ani, aducând în fața jurnaliștilor, prin video-call, pe aIvan Rakitic (ambasador de imagine în Croația) și Alexandr Hleb (ambasador de imagine în Ucraina).

„Publicul nostru principal îl reprezintă tinerii cu vârsta cuprinsă între 22 și 35 de ani. În specificul industriei noastre este important nu numai să atragi un jucător, ci și ce fel de produs îi oferi acelui jucător. Lucrăm continuu pentru a le oferi acestora o gamă cât mai variată de bonusuri și promoții.

Spre exemplu, pentru această perioadă am creat două concursuri: European Cups Quiz și Euro Predictions. Prin rebrandingul de astăzi, ne dorim să vorbim aceeași limbă cu publicul nostru. Întețelegem nevoile publicului nostru și știm că fiecare joc al său pe platforma noastră este în primul rând unul al emoțiilor umane. Filozofia companiei noastre este orientată întotdeauna spre creativitate pentru că știm cât de importantă este aceasta pentru publicul nostru”, a declarat CEO Favbet România, Sergiu Burbulea.

Compania a lansat platforma online și în România, anul trecut, odată cu semnarea contractului de imagine cu Adrian Mutu.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.