Admitere online la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării!

Foto: Adriana Baciu

Facultatea de Jurnalism si Științele Comunicării (FJSC), din cadrul Universității din București, scoate anul acesta, la concursul de admitere nivel licență, din luna iulie, 130 de locuri la buget (Învățământ cu frecvență-IF).

Astfel, vor fi scoase la concurs: 48 locuri la buget la specializarea Jurnalism, 47 locuri la Comunicare și Relații publice și 35 locuri la Publicitate.

La învățământul cu frecvență (IF), FJSC anunță scoaterea la concursul de admitere a 195 de locuri la taxă, astfel: 73 locuri cu taxă la Comunicare și Relații publice-IF, 82 de locuri cu taxă la Jurnalism-IF și 40 de locuri cu taxă la Publicitate-IF.

Decanul Facultății de Jurnalism, din cadrul Universității din București, conf. univ. dr. Antonio Momoc, a remarcat faptul că „în perioada pandemiei un număr tot mai mare de candidați s-au arătat interesați de cursurile noastre online la Învățământ la Distanță – ID, astfel că anul acesta vom scoate la concurs la nivel licență – ID un număr de 175 de locuri”.

Astfel, la specializarea licență Comunicare și Relații publice-ID vor fi: 75 locuri, la specializarea licență Jurnalism-ID: 50 locuri, iar la specializarea licență Publicitate-ID: 50 locuri.

Candidații vor fi selectați prin eseu depus online, media de la bacalaureat, proba de bac la limba română și notele la limba străină studiată în liceu

Decanul FJSC, Antonio Momoc, a adăugat că „anul acesta concursul de admitere din iulie va avea loc online chiar dacă de la 1 octombrie facultatea se pregătește să își primească studenții la cursuri în săli de laborator și amfiteatre. Candidații se vor înscrie în concurs pe platforma facultății folosind o adresă de email de Gmail într-un proces cât mai ușor accesibil și mai debirocratizat.

Înscrierea cadidaților la concursul de admitere va avea loc online, în perioada 5-12 iulie 2021. Pentru înscriere candidații trebuie să-și creeze cont de e-mail pe domeniul GMAIL.COM, dacă nu au deja una de acest tip. Apoi, vor urca pe platformă, scanate sau fotografiate, toate documentele necesare admiterii (diplomele de studii, adeverințele, chitanțe etc), inclusiv eseul motivațional.

Nota de la admitere se compune anul acesta după formula:

  • 40% din notă – eseul motivațional (o pagină A4, eseu depus online în format PDF);
  • 20%  – media generală obținută la examenul de bacalaureat;
  • 20% – nota la proba scrisă la Limba și literatura română de la examenul de bacalaureat;
  • 20% – media obținută la prima limba străină pe parcursul anilor de studii din liceu.

Candidaţii care nu obţin minim nota 5 la eseul motivaţional sunt declaraţi respinși.

Subiectele pentru redactarea eseului pentru fiecare specializare au fost publicate pe site-ul http://www.fjsc.unibuc.ro/anunturi/anunturi-admitere-licenta/informatiiadmitere2021.

Prodecanul FJSC, conf. dr. Romina Surugiu, a remarcat faptul că „eseul conține elemente de narațiune, descriere și argumentare și testează calitățile, talentul, creativitatea și potențialulul profesional al candidaților în domeniul științelor comunicării, relațiilor publice, publicității și al jurnalismului.”

FJSC a anunțat TAXA DE ÎNSCRIERE la concursul pentru studiile universitare de licență:

Înscrierea pentru :

  • 1 specializare – 200 de lei,
  • 2 specializări – 300 de lei,
  • 3 specializări – 400 de lei.

Taxa de școlarizare aferentă anului universitar 2021-2022 pentru studii universitare de licență și studii universitare de master – 3500 de lei/an, pentru IF și ID.

Candidații la programele de master ale Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC), Universitatea din București, sunt așteptați la înscriere în perioada 5-18 iulie 202. Înscrierea la concursul de admitere la master are loc online, pe site-ul facultății fjsc.unibuc.ro.

Facultatatea de Jurnalism și Științele Comunicării (FJSC) oferă absolvenților de facultate 11 programe de master pentru aprofundarea studiilor în jurnalism, comunicare, relații publice și publicitate. Anul acesta la pogramele de master (Învățământ cu Frecvență – IF), FJSC scoate 145 de locuri la buget, astfel:

Nr. crt.  Program  Limba de predare  Forma de învățământ  Locuri BUGET  Locuri romi  Locuri TAXĂ
 1 Campanii de comunicare în publicitate și relații publice  română  cu frecvență  16  1  33
 2 Comunicare și resurse umane  română  cu frecvență  16  1  33
 3 Jurnalism si comunicare politica  română  cu frecvență  15  0  35
 4 Jurnalism tematic  română  cu frecvență  17  0  33
 5 Managementul instituțiilor mass-media  română  cu frecvență  15  0  35
 6 Medias, developpement, societe  franceză  cu frecvență  10  0  40
 7 Advertising and Digital Communication  engleză  cu frecvență  10  0  40
 8 Producție multimedia și audio-video  română  cu frecvență  15  0  35
 9 Cercetare aplicativă în Științele Comunicării  română  cu frecvență  10  0  40
 10 Modă, publicitate, consum (admitere doar în luna septembrie 2021)  română  cu frecvență  14  0  36
 11 Istoria ideilor, mentalităților și culturii de masă (program în colaborare cu Facultatea de istorie)  română  cu frecvență  5  –  –

Programe de master în domeniul științele comunicării, relații publice și publicitate: Campanii de comunicare în publicitate și relații publice; Comunicare și resurse umane; Jurnalism și comunicare politică, Modă, publicitate, consum, Advertising and Digital Communication (cu predare în limba engleză); Cercetare aplicativă în Științele comunicării.

Programe de master în jurnalism:  Jurnalism Tematic, Managementul instituțiilor mass-media, Producție multimedia și audio-video, Médias, développement et société (cu predare în limba franceză); Istoria ideilor, mentalităților și culturii de masă (sec. XIX-XXI) (în colaborare cu Facultatea de Istorie).

Din această toamnă, FJSC lansează programul de masterat Modă, Publicitate, Consum inițiat și coordonat de lect. univ. dr. Dan Podaru, prodecanul facultății: „Noul program masteral își propune să ofere studenților o nouă direcție multidisciplinară, cercetarea modei presupunând multiple abordări, atât sociologice, istorice, artistice, cât și din punctul de vedere al comunicării fenomenului. Cu un corp didactic format din profesori ai facultății și profesioniști ai domeniului modei și publicității ca: Matei Corvin (creator de modă), Corina Băcanu (influencer și Creative Director) sau Bogdan Lascăr (pictor ) etc., masteratul Modă, Publicitate, Consum vine în întâmpinarea studenților și tinerilor în general cu o abordare teoretică solidă, dinamică și răspunde nevoilor actuale de înțelegere și cercetare impuse de societatea contemporană.”

Taxa de înscriere pentru studiile universitare de master: taxa este 200 de lei pentru înscrierea la una sau mai multe programe de master (maximum 3).

Admiterea la majoritatea programelor de master FJSC are loc pe baza unui proiect de cercetare susținut online.

Detaliile despre concursul de admitere sunt publicate pe site-ul: http://www.fjsc.unibuc.ro/home/master

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.