YouTube Shorts, disponibil în curând în România!
Articol de bucurestifm, 12 iulie 2021, 11:51
Versiunea beta a YouTube Shorts, care va fi disponibilă curând în România, înseamnă o nouă experienţă pentru crearea de videoclipuri scurte de pe telefonul mobil.
„Deşi videoclipurile scurte puteau să fie vizionate pe platformă şi anterior, utilizatorii vor putea să acceseze pentru prima dată instrumentele de creaţie Shorts, care includ o cameră cu mai multe segmente pentru combinarea mai multor decupaje video, posibilitatea de a înregistra cu muzică, de a alege setările de viteză şi multe altele.
Funcţiile noi includ şi posibilitatea de a folosi conţinut audio nu doar din alte videoclipuri scurte, dar şi din videoclipurile de pe YouTube. Astfel, utilizatorii pot să-ţi pună amprenta creativă asupra conţinutului pe care adoră să-l vizioneze pe YouTube, ajutând la atragerea unor noi segmente de public, fie că este vorba despre a reacţiona la glumele lor preferate, testarea celei mai recente reţete a unui creator sau repunerea în scenă a unor scheciuri.
Creatorii vor deţine controlul şi vor putea să renunţe dacă nu doresc ca videoclipurile lor lungi să fie remixate”, se menţionează în comunicatul transmis de Google.
În plus, odată cu extinderea internaţională a produsului, este lansat şi un nou set de funcţii, precum adăugarea de text în anumite puncte din videoclip, adăugare automată de subtitrări în videoclipul scurt, înregistrare de până la 60 de secunde cu camera Shorts, adăugare de clipuri video din galeria telefonului la înregistrările realizate cu camera Shorts, adăugare filtre de bază pentru corecţia culorilor în videoclipurile scurte, urmând a fi lansate mai multe efecte în viitor.
La capitolul muzică, artiştii şi creatorii vor avea o bibliotecă vastă de melodii pe care să le folosească în videoclipurile scurte, de la peste 250 case de discuri şi editori, inclusiv Grupul Universal Music, Sony Music Entertainment şi Sony Music Publishing, Warner Music Group şi Warner Chappell Music, Believe, Merlin, Because Music, Beggars şi Kobalt.
O altă componentă esenţială a experienţei de produs este ca utilizatorii să găsească videoclipuri scurte care le plac, iar creatori noi să fie descoperiţi.