PMB, 1 milion de lei pentru o Administrație fără obiect de activitate?
Articol de Mircea Apostolescu, 13 decembrie 2021, 14:21 / actualizat: 13 decembrie 2021, 16:19
Consilierii generali au adoptat, astăzi, cu 30 de voturi pentru, 21 de abțineri și zero voturi împotrivă, un proiect de hotărâre privind alocarea sumei de 1,1 milioane de lei din fondul de rezervă către Administrația Parcului Natural Văcărești.
Din acești bani, 80 de milioane sunt necesari pentru plata salariilor celor 20 de angajați, pe o perioadă de șase luni. Numai 10 de mii lei, adică sub 10%, din suma totală sunt necesari pentru funcționarea noii Administrații.
Administrația Parcului Natural Văcărești a fost înființată cu două luni în urmă și nu are încă un obiect de activitate, deoarece Agenția Națională a Ariilor Protejate nu a semnat, încă, contractul prin care noua structură din subordinea Consiliului General ar urma să preia administrarea Deltei Văcărești.
De altfel, și planul de management și regulamentul parcului natural vor fi finalizate abia în toamna anului viitor. Iar paza parcului va fi asigurată numai din ianuarie 2022, și cu sprijinul Primăriei Sectorului 4.
Hotărârea Consiliului General al Municipiului București survine în condițiile în care primarul general Nicușor Dan solicită bani de la Guvern pentru susținerea subvenției la încălzire, iar Asociația Intercomunitară de Transport București – Ilfov are facturi neachitate către Societatea de Transport București pentru servicii de transport prestate în valoare de 1,3 miliarde de lei.