Informații în limbile ucraineană, engleză si română pe tv-screen, în Gara de Nord

 

„În cursul zilei de astăzi, în Gara de Nord a fost amplasat un tv-screen prin intermediul caruia sunt difuzate informații care ajută la identificarea vizuală mult mai facilă a voluntarilor și traducătorilor, a punctului de infomare, a farmaciei mobile și a liniei telefonice operaționalizate în call center-ul CMBCCI.
Informațiile sunt afișate în limbile ucraineană, engleză si română.
Acest demers este complementar acțiunilor realizate anterior, prin care au fost afișate mesaje informative în celelalte spații și pe corturile de cazare temporară a persoanelor refugiate/strămutate pe teritoriul țării, amplasate de ISUBIF în incinta Gării de Nord”, anunta Departamentul pentru Situatii de Urgenta.
Pana astazi, a 23-a zi de război în Ucraina, aproximativ 11.500 de refugiaţi au fost consiliaţi şi ajutaţi la Punctul de Informare şi Coordonare care funcţionează non-stop la Gara de Nord, majoritar de voluntari, apartinand unor organizatii si voluntari independenti.
Dat fiind fluxul crescut al numărului de cetățeni ucraineni care ajung cu trenul în Gara de Nord, din București, cu sprijinul comun, integrat al tuturor instituțiilor de prim răspuns, DSU, alături de Instituția Prefectului București și Ilfov, autoritățile publice  și societatea civilă, cei aflați în tranzit beneficiază de suportul necesar de bază, ce constă în consiliere, oferirea de apă, alimente, asistență medicală, haine etc.

 

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.