Circulaţia trenurilor CFR Călători spre şi dinspre Ploieşti este întreruptă temporar
Articol de arionmihaela, 21 mai 2023, 20:34
Circulaţia trenurilor CFR Călători spre şi dinspre Ploieşti este întreruptă temporar din cauza căderii unor copaci pe linia de contact între Dârza şi Periş şi ruperea firului precum şi a pantografului de la trenul R 5017, informează compania.
„În cursul acestei după-amiezi, 21 mai 2023, circulaţia trenurilor CFR Călători spre /dinspre Ploieşti este întreruptă temporar din cauza căderii unor copaci pe linia de contact între Dârza şi Periş şi ruperea firului precum şi a pantografului de la trenul R 5017. Echipele de intervenţie ale CFR SA lucrează la deblocarea căii ferate şi remedierea firului de contact pentru realimentarea cu energie electrică. Ca măsură de sprijin, CFR Călători a pus la dispoziţia CFR SA locomotivă diesel pentru a putea fi astfel tranzitată zona afectată”, se spune în comunicat.
Potrivit sursei citate, trenurile afectate până în prezent sunt: R 5017 Bucureşti Nord – Buzău, IR 1635 Constanţa – Braşov şi R 3027 Bucureşti Nord – Braşov.
Trenul 5017 va avea la plecare 82 de minute de întârziere.
„Circulaţia în zona afectată se va desfăşura în funcţie de măsurile operative stabilite şi dispuse de managerul infrastructurii feroviare – CFR SA. CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile întâmpinate şi îi asigură că face toate operaţiunile necesare pentru asigurarea unui transport în siguranţă”, se mai spune în document.
Circulaţia trenurilor între Buftea şi Periş se desfăşoară pe un singur fir, din cauza unui copac doborât de vântul puternic pe linia de contact, a informat duminică după-amiază, purtătorul de cuvânt al CFR SA, Oana Brânzan.
„La ora 17:00, din cauza condiţiilor meteo nefavorabile (vânt puternic), un copac a căzut pe linia de contact, la km 22+900, între Buftea şi Periş, pe firul I. De asemenea, mecanicul trenului R 5071 a anunţat ruperea pantografului trenului 5071, tot între staţiile Buftea – Periş”, a afirmat Oana Brânzan.
Potrivit acesteia, circulaţia celorlalte trenurilor se desfăşoară pe firul II.
„Pentru remedierea deranjamentului la linia de contact de pe firul I, între Buftea şi Periş, se intervine cu o drezină pantograf, iar pentru trenul R 5071 a fost îndrumată o locomotivă Diesel”, a adăugat ea.