Portal pentru eficientizarea comunicării cu preşedinţii şi administratorii de bloc
Articol de alinaene, 19 ianuarie 2024, 18:04
Primăria Sectorului 2 va lansa un nou portal destinat comunicării mai eficiente cu preşedinţii şi administratorii de bloc.
Totodată se va permite şi partajarea online a documentelor. Acestea vor putea fi semnate electronic şi se va evita deplasarea la ghişeele instituţiei.
Noul portal va aduce acces rapid la informaţii actualizate, comunicare eficientă cu instituţiile publice, gestionare simplificată a documentelor, identitate electronică securizată și semnare electronică pentru eficienţă sporită.
Platforma informatică destinată comunicării cu asociaţiile de proprietari sau chiriaşi a fost realizată prin proiectul ”Administraţie publică digitalizată şi eficientă pentru cetăţenii Sectorului 2”.
Valoarea totală a proiectului este de 3.706.672,54 de lei, din care 3.706.672,54 de lei (98%) reprezintă finanţarea nerambursabilă din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014 – 2024.