Bucureștiul nu are o strategie turistică!

foto: Adriana Baciu

Bucureștiul nu are, încă, o strategie de dezvoltare pentru a deveni, cu adevărat o destinație turistică, a recunoscut primarul general Nicușor Dan.

Capitala este o destinație turistică ocazională, datoriă unor evenimente organizate pe Stadionul Arena Națională și a început să capete o anumită identitate datorită evenimentului Străzi Deschise, consideră edilul șef.

Reporter: „Domnule primar, ce credeți că i-ar trebui Bucureștiului, pentru a deveni o destinație turistică, cu adevărat, nu doar de business, nu doar ocazională”?

Nicușor Dan: „…Am început să facem câteva lucruri, Arena Națională, încet – încet, devine gazda unor evenimente care sunt regionale, cum sunt concertele care vor fi, concertul Cold Play
…, evenimentul Străzi Deschise, de asemenea, dă o identitate.

O să mai dureze, dar, dacă continuăm să respectăm regulamentele de urbanism, o să avem investitori, cum am început să avem, pe zona istorică și, atunci, zona istorică a Bucureștiului va începe să semene cu ce trebuie să fie o zonă istorică a unei capitale europene.

…nu avem o strategie. Ăsta este unul din lucrurile pe care îmi pare rău că nu le-am făcut. Adică, au fost mai multe… dificultăți în funcționarea acestei Asociații care cuprinde și Municipalitatea și firmele private din domeniu”.

Răspunsurile lui Nicușor Dan la întrebările București FM au survenit, astăzi, cu ocazia participării primarului general al Capitalei la Conferința Națională a Industriei Ospitalității.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.