Începe Neversea, cel mai așteptat festival de la malul Mării Negre

Sursa foto: Neversea/facebook

Cea de-a șasea ediție are loc între 4-7 iulie, pe plaja Neversea Beach, din Constanța. Toți cei care și-au achiziționat abonamente de festival sunt rugați de către organizatori să se înregistreze prin procesul de check-in,k care se poate face atât online, cât și offline (la locație), însă cel din urmă presupune o taxă de 25 euro/bilet.

Organizatorii atrag atenția că doar fanii înregistrați în formularul de Check-in (online sau la locație) pot primi brățara de festival, în baza unui abonament sau a unui bilet de o zi, cu un cod de bare valid și a cărții de identitate.

Tinerii sub 18 ani trebuie să aibă la ei, pe lângă biletul de acces și actul de identitate, și documentul de acord parental. Acesta trebuie completat înainte de venirea la festival. Minorii sub 14 ani trebuie să dețină un bilet valid și să vină însoțiți de un părinte, atât la procesul de preluare al brățării, cât și la accesul în festival.

Pre-redemption (schimbarea biletului în brățară înainte de festival) și Pre Top-up (după primirea brățării, posibilitatea de adăugat bani la punctele de top-up de la locație) se pot realiza de miercuri, 3 iulie, între orele 16:00 – 22:00, la punctele de Check-in din festival. Pentru un flux mai rapid și evitarea cozilor, organizatorii recomandă realizarea check-in-ului online.

Cei care și-au cumnpărat bilete doar pentru ziua de joi, își pot ridica brățara de festival atât miercuri, cât și joi. Pentru zilele de vineri, sâmbătă și duminică, brățara va putea fi ridicată doar în ziua corespunzătoare biletului, începând cu ora 16:00.

Punctele de Check-in la locație și acces în festival sunt poziționate chiar la intrarea pe plaja Modern.

Accesul la festival va avea loc în zilele de 4, 5, 6, 7 iulie, de la ora 16:00. Ridicarea brățărilor în timpul festivalului se poate face zilnic, până la ora 04:00 am, iar accesul în festival până la ora 05:00 am.

Organizatorii recomandă celor prezenți să adopte o vestimentație lejeră, să folosească cremă de protecție solară și să se hidrateze corespunzător în timpul evenimentului. De asemenea, să verifice lista cu obiectele permise pe care le pot lua cu ei în festival, pentru a evita situațiile în care acestea le vor fi aruncate de către agenții de securitate la zona de intrare.

Mai multe detalii despre obiectele cu care nu au voie participanții să intre în festival pot fi regăsite în regulamentul de pe site-ul oficial, neversea.com, la capitolul 8, secțiunea 8.8.

Toți cei prezenți vor putea plăti în festival doar prin intermediul brățării de festival, astfel că nu vor avea posibilitatea de plată cash sau card direct la vendori. Alimentarea brățării de festival se face prin procesul de top-up, corelat cu contul fiecăruia de check-in.

Top-up-ul se poate realiza atât online (din contul de check-in online – recomandarea organizatorilor) sau la locație, la zonele de CreditPoint din festival, atât cu cash, cât și cu cardul.

Opțiunea de refund online este disponibilă doar pentru sumele încărcate online, prin procesul de top up online. Fiecare posesor poate să aleagă ce se întâmplă cu banii rămași pe brățara de festival: să solicite refund sau să îi doneze pentru a susține cauza socială prin intermediul „Spitale Publice din Bani Privați”. Solicitarea de refund/ donate se realizează din contul clientului de Check-in, de unde a făcut și top-up-ul online.

Refund-ul online începe din 8 iulie, ora 9:00 și va fi disponibil până în data de 12 iulie, la ora 23:59.

Toți cei care au realizat top-up-ul la festival, vor putea solicita refund la locație pe perioada festivalului de la căsuțele CreditPoint din festival și luni, 8 iulie, de la ora 10 la 17, la punctul de ticketing de lângă accesul principal.

Mai multe informații despre securitate, acces, check-in și top-up se găsesc în regulamentul oficial, pe site-ul neversea.com sau pe paginile de social media.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.