”Furious 7” este pe primul loc în box office-ul nord-american
Articol de Sabina Lapadatescu, 6 aprilie 2015, 12:16
”Furious 7”, cel mai aşteptat film al anului din seria ”Fast & Furious” a strâns la debut 143,6 milioane de dolari încasări în cinematografele nord-americane. Acesta este ultimul în care apar secvențe cu actorul Paul Walker înaintea decesului acestuia la 30 noiembrie 2013 într-un accident de maşină în Los Angeles.
Pentru a putea termina filmului producătorii au folosită tehnologia digitală şi au apelat şi la cei doi fraţi ai actorului, Caleb şi Cody, care-i seamănă lui Paul, pentru a continua turnarea anumitor scene.
Acest start plasează filmul pe locul 9 din 10 în topul a strâns la debut 143,6 milioane de dolari încasări în cinematografele nord-americane, potrivit AFP.
Furious 7 a depăşit ”Captain America: The Winter Soldier”, care deţinea recordul pentru cele mai bănoase premiere ale lunii aprilie, şi totodată este filmul din întreaga serie ”Fast & Furious” cu cele mai mari încasări strânse în primul weekend de la lansare.
Filmul a fost vizionat în peste 4.000 de săli de cinema în America de Nord, iar pe plan internaţional a fost proiectat în 10.500 de săli de cinema din 63 de ţări.
Din distribuţie fac parte: Jordana Brewster, Michelle Rodriguez, Dwayne Johnson, Tyrese Gibson, Ludacris, Kurt Russel și Jason Statham.
Animaţia ”Home” ocupă locul doi în topul sfârşitului de săptămână cu 27,4 milioane de dolari, ajungând la un total de 95,6 milioane de dolari în cele două săptămâni de la lansare în cinematografele nord-americane.
Comedia ”Get Hard” ocupă locul trei cu 12,9 milioane de dolari, cu 62% mai puţin faţă de săptămâna trecută, acumulând per total 57 de milioane de dolari.
Locul patru este ocupat, şi în această săptămână, de producţia ”Cinderella”, în regia lui Kenneth Branagh, cu încasări de 10,3 milioane de dolari.
”The Divergent Series: Insurgent”, al doilea film al seriei ”The Divergent”, în regia lui Robert Schwentke, ocupă în această săptămână locul cinci cu încasări de 10 milioane de dolari, depăşind în cele trei săptămâni de la lansare 110 milioane de dolari.